• 08-12-2022, 14:46:13
    #10
    wild ones der susarım
  • 08-12-2022, 15:19:35
    #11
    krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nerden geliyor bunlar aklına ya .
    hiç çıkmıyor ki ben 2009-2011 arasına sıkıştım sonrası zevk vermedi henüz
  • 08-12-2022, 15:20:16
    #12
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç çıkmıyor ki ben 2009-2011 arasına sıkıştım sonrası zevk vermedi henüz
  • 08-12-2022, 15:31:25
    #13
    Açtığınız değişik konulara her seferinde merakla giriyorum hocam
  • 08-12-2022, 16:39:13
    #14
    Hocam naptınız hocammmm eski günlere gittim ne uğraşmıştım şu oyun için yaa.. Var mıdır acaba bu oyunun server files dosyaları 2009 2010 yılına ait? localhosta kurulan tarzdan
  • 08-12-2022, 16:44:00
    #15
    Jhielaph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam naptınız hocammmm eski günlere gittim ne uğraşmıştım şu oyun için yaa.. Var mıdır acaba bu oyunun server files dosyaları 2009 2010 yılına ait? localhosta kurulan tarzdan
    hiç bilmiyorum valla
    Ama efsaneydi yardımlaşarak oynanırdı. Bazıları müthiş tarlalar yapıp gerçek parayla satardı
  • 08-12-2022, 16:45:18
    #16
    Üyeliği durduruldu
    dragon city, social empires, empires&allies aaaah ahhhh
  • 08-12-2022, 16:45:56
    #17
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bilmiyorum valla
    Ama efsaneydi yardımlaşarak oynanırdı. Bazıları müthiş tarlalar yapıp gerçek parayla satardı
    Bir ara Pet Society oynardım hocam ve şu an server filesi mevcut localhosta filan kuruluyor da, farmvillenin de 2010 yılına ait filesi olsa tadından yenmezdi.. En azından tek takılır kafama göre tarla eker biçerdim, hayvanlarımla ilgilenirdim..
  • 08-12-2022, 17:15:21
    #18
    Jhielaph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara Pet Society oynardım hocam ve şu an server filesi mevcut localhosta filan kuruluyor da, farmvillenin de 2010 yılına ait filesi olsa tadından yenmezdi.. En azından tek takılır kafama göre tarla eker biçerdim, hayvanlarımla ilgilenirdim..
    Belki vardır