Hiç Farm Ville oynadınız mı? :)
35
●1.410
- 08-12-2022, 15:19:35hiç çıkmıyor ki ben 2009-2011 arasına sıkıştımkrmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrası zevk vermedi henüz
- 08-12-2022, 16:44:00hiç bilmiyorum vallaJhielaph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama efsaneydi yardımlaşarak oynanırdı. Bazıları müthiş tarlalar yapıp gerçek parayla satardı - 08-12-2022, 16:45:56Bir ara Pet Society oynardım hocam ve şu an server filesi mevcut localhosta filan kuruluyor da, farmvillenin de 2010 yılına ait filesi olsa tadından yenmezdi.. En azından tek takılır kafama göre tarla eker biçerdim, hayvanlarımla ilgilenirdim..Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrası zevk vermedi henüz
eski günlere gittim ne uğraşmıştım şu oyun için yaa.. Var mıdır acaba bu oyunun server files dosyaları 2009 2010 yılına ait? localhosta kurulan tarzdan