Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç bilmiyorum valla
Ama efsaneydi yardımlaşarak oynanırdı. Bazıları müthiş tarlalar yapıp gerçek parayla satardı
Bir ara Pet Society oynardım hocam ve şu an server filesi mevcut localhosta filan kuruluyor da, farmvillenin de 2010 yılına ait filesi olsa tadından yenmezdi.. En azından tek takılır kafama göre tarla eker biçerdim, hayvanlarımla ilgilenirdim..