• 08-12-2022, 13:42:24
    #1
    Yıl 2009-2010

    Bu oyun bittikten sonra her şey değişti
  • 08-12-2022, 13:44:35
    #2
    Bi ara fena bağımlıları vardı,alarm kurup domates topluyolardı.
  • 08-12-2022, 13:44:44
    #3
    İnanılmaz bir oyundu ya. Facebooku sırf bu oyun için kullanırdım.
  • 08-12-2022, 13:45:33
    #4
    Oynadım tabii ki, Ama benim face de ki bütün oyunlarım hileliydi 😁 Bir süreden sonra zevk vermedi hepsini bıraktım. 😒

    Edit : Millionaire city de bir başkaydı. 😊
  • 08-12-2022, 13:48:08
    #5
    Bu oyunu kaç kere aradım acaba yeni bir yere mi taşındı diye keşke geri gelse
    Desen flen çizerdik heyt be 😂
  • 08-12-2022, 13:48:23
    #6
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Komşu Çiftlik vardı efsanelerden :)
  • 08-12-2022, 13:53:10
    #7
    Bunu da oynadım ama millionare city vardı asıl bomba o bence
  • 08-12-2022, 13:58:40
    #8
    Kısa bir süreliğine oynamıştım. Ancak zevk almadığımı hatırlıyorum. Daha gelişmiş similatör oyunlarıyla ekip biçmek çok daha keyifli kanımca
  • 08-12-2022, 14:24:48
    #9
    Hocam nerden geliyor bunlar aklına ya
    Çok oynadım facebook umda paylaştığım resimler halen duruyor hatta...
    Benim için zirve wild ones di. Aynı zevki alabildiğim bir oyun yok şuan..