• 07-12-2022, 03:29:38
    #19
    profiline baktım ankaradasın bende kırıkkaledeyim geldiysen az çok bilirsin buraları hukuk yolundan birşey çıkmaz sakat edeceksin özelden iletişime geçebilirim ankaraya gelip gidiyorum halledelim mevzuyu
    (yanliş kisinin profiline bakmişim ankarada değilmissin ' istanbula da geliriz sorun değil)
  • 07-12-2022, 03:29:40
    #20
    erdemlaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estf. Hukuken dersen savciliga suc duyurusunda cok rahat bir sekilde bulunabilirsin sen ve kiz arkadasin dahil. Ayrica elinizdeki delillerle koruma talebide alabilirsiniz.

    Hukuk disinda olan yollar zaten belli elinizden geliyorsa esirgemeyin

    Sizin icin onerim: Size ve kiz arkadasiniza ulasabilecegi her kanali tikamak ( sosyal medya, telefon vs engeli ). Asla farkli farkli yerlerden yazsa dahi muhattap olmamak. Hatta sinirinizi bozmamaniz icin instagram profilinizde mesaj bolumunu takipci disina kapatmaniz.

    Kiz arkadisinizin sevgisinden eminseniz gerisi bos. Muhattap olmayiniz. Bu tarz insanlarin kaybedecek birseyi yoksa ya sizin basiniz belaya girer ya da size telafisi zor seyler olur.
    Hocam çok haklısın, düşüncenizi hor gördüğüm için değil tüm kanalları tıkadığımızda ki kız arkadaşım heryerden engelledi ondan kudurmuş soruma döneyim heryerden kapattığımızda ateş yanında gözü bezle bağlı gibi olmazmıyız. Açıkcası ben bu gazlı kardeş göz önümde dursun gazı gelirse gazını alırız diye bana ulaşacağı bir kanalı boş bıraktım ordan ulaşmış.
  • 07-12-2022, 03:33:46
    #21
    MasSocialMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankaradaysa adamı madam ederiz gardaş istanbuldaysa ettiririz malatyadaysa ettiririz elazigdaysa ettiririz sen yeterki üzülme gardaşim , sevdiğinin arkasinda dur yeter senin canını sıkmaya çalışıyorlar sen her zaman olgun düşün , başını belaya alacak işlerden uzak dur başka şekilde halledilebilen mevzu bunlar 👍
    Allah razı olsun hocam saolun varolun
  • 07-12-2022, 03:45:19
    #22
    Orfi.NET.TR
    Hocam benzerini yaşadım. Kız arkadaşımın çocuğa açtığı dava sonucu uzaklaştırma kararı alınması ve çocuğun kuzuya dönüp korkudan ufak ufak uzaklaşmasıyla olay çözüldü. Bizimkisi beterdi ama beterin beteri de var umarım sizinkisi ondan değildir. Kesinlikle sakinliğinizi koruyun insan gerçek anlamda sinirlendiğinde yani o son haddeye ulaştıktan sonra yapamayacağı şey yok özellikle anlattığınız kişiliğinize göre bu durumdan en çok zarar gören siz olacaksınız. Evet insan sevdikleri için her şeyi yapmalı ama sonucu gençliğinize yaşantınıza kısacası hayatınıza mal olacak ise daha mantıklı adımla atmak zorundasınız hem sevdikleriniz hem de sevenleriniz için. En hızlı şekilde şikayetçi olun karakolda işler hızlıca halloluyor... Geçmişler olsun iyi tez vakite haberlerinizi bekliyorum.
  • 07-12-2022, 03:53:42
    #23
    iREXUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benzerini yaşadım. Kız arkadaşımın çocuğa açtığı dava sonucu uzaklaştırma kararı alınması ve çocuğun kuzuya dönüp korkudan ufak ufak uzaklaşmasıyla olay çözüldü. Bizimkisi beterdi ama beterin beteri de var umarım sizinkisi ondan değildir. Kesinlikle sakinliğinizi koruyun insan gerçek anlamda sinirlendiğinde yani o son haddeye ulaştıktan sonra yapamayacağı şey yok özellikle anlattığınız kişiliğinize göre bu durumdan en çok zarar gören siz olacaksınız. Evet insan sevdikleri için her şeyi yapmalı ama sonucu gençliğinize yaşantınıza kısacası hayatınıza mal olacak ise daha mantıklı adımla atmak zorundasınız hem sevdikleriniz hem de sevenleriniz için. En hızlı şekilde şikayetçi olun karakolda işler hızlıca halloluyor... Geçmişler olsun iyi tez vakite haberlerinizi bekliyorum.
    Allah razı olsun , Geçmiş olsun sizler içinde, nekadsr sürdü bu süreç hocam? Merak ettim doğrusu
  • 07-12-2022, 10:45:21
    #24
    Sıkmayın canınızı hocam her ciddi hastalıklar stres ve sinirle başlar önce sakin olun. Böyle bir durum varsa yapmanız önce can güvenliğini sağlamak olmalıdır. Bu psikopatta atıp tutar adres ver seni görücem yok seni böyle yapıcam, sizde dersiniz sen gel seni böyle böyle yapıcam bende derim böyle böyle yapıcam. Söylemesi kolay şeyler yapmasıda bir o kadar öyle. Fakat sonrasını düşünün ya kazayla bir şey yaptınız hayatınız cezaevinde mi geçsin ? Ya da adamın gözü döndü sizin canınıza mı birşey gelsin ? Çıkın gidin savcılığa mesajları gösterin bu psikopatlık diyin takıntılk taciz diyin. Zaten ülkede her Allahın günü kadına şiddet, tecavuz, öldürme haberleri görüyoruz. Elbet savcılıkta bu işin üstüne düşüp kollukkuvetlerine haber verip aldırırlar.

    Alt komşumuz ile rezidansta bir sorun yaşadık ses çıkmış diye şikayet etti bizde aşağıya indik sakince konuşmaya gelip uyar her ses çıktığında niye şikayet ediyorsun komşuyuz demeye gittik adam silah felan çekti çıkın lan evimden tarzı. Olaylar falan büyüdü. Çözüm şiddet olsaydı o kadar kalabalıktık ki adamın üstünden 50 kez geçerdik hastanelik ederdik. Fakat olay büyümesin diye sustuk oturduk. Ertesi sabah ilk iş tanıdıığımız bir savcıya gidip olayı anlatmak oldu. Sağolsun savcıya yazdıktan 5 dk sonra bize 1 saat sonraya randevu verdi gelin konuşalım dedi gittik anlattık dedi o silahı yok etmiştir ama kim o hayırdır kime silah çekiyor isterseniz aldırtayım hemen dedi ama olay 1.dereceden bir suç olmadığından uzun sürebilir çözümü altı üstlüsünüz kötü olaylar yaşanabilir çözene kadar falan sohbet ettik çözüme kavuşturduk.

    Anlatmaya çalıştığım soğukkanlı olun ve kendi başınıza hareket etmeyin. Aman sonu kötü bitmesin
  • 07-12-2022, 12:04:16
    #25
    o gelecek olsaydı gelir bulurdu seni.yem atıyor sen git diye. takma kafana unut gitsin.bulaşma.zamanla oda anlayacak avucunu yalayacak.
  • 07-12-2022, 12:49:57
    #26
    kuru gürültü hocam bu tarzlar. çağır gelsin iki tokatlayalım bi daha avrupa yakasına gelmez dert edeceğin bir mevzu değil. aklı başında adam takıntılı bile olsa öyle çol çocuk muhabbeti yapmaz.
  • 07-12-2022, 13:01:11
    #27
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkmayın canınızı hocam her ciddi hastalıklar stres ve sinirle başlar önce sakin olun. Böyle bir durum varsa yapmanız önce can güvenliğini sağlamak olmalıdır. Bu psikopatta atıp tutar adres ver seni görücem yok seni böyle yapıcam, sizde dersiniz sen gel seni böyle böyle yapıcam bende derim böyle böyle yapıcam. Söylemesi kolay şeyler yapmasıda bir o kadar öyle. Fakat sonrasını düşünün ya kazayla bir şey yaptınız hayatınız cezaevinde mi geçsin ? Ya da adamın gözü döndü sizin canınıza mı birşey gelsin ? Çıkın gidin savcılığa mesajları gösterin bu psikopatlık diyin takıntılk taciz diyin. Zaten ülkede her Allahın günü kadına şiddet, tecavuz, öldürme haberleri görüyoruz. Elbet savcılıkta bu işin üstüne düşüp kollukkuvetlerine haber verip aldırırlar.

    Alt komşumuz ile rezidansta bir sorun yaşadık ses çıkmış diye şikayet etti bizde aşağıya indik sakince konuşmaya gelip uyar her ses çıktığında niye şikayet ediyorsun komşuyuz demeye gittik adam silah felan çekti çıkın lan evimden tarzı. Olaylar falan büyüdü. Çözüm şiddet olsaydı o kadar kalabalıktık ki adamın üstünden 50 kez geçerdik hastanelik ederdik. Fakat olay büyümesin diye sustuk oturduk. Ertesi sabah ilk iş tanıdıığımız bir savcıya gidip olayı anlatmak oldu. Sağolsun savcıya yazdıktan 5 dk sonra bize 1 saat sonraya randevu verdi gelin konuşalım dedi gittik anlattık dedi o silahı yok etmiştir ama kim o hayırdır kime silah çekiyor isterseniz aldırtayım hemen dedi ama olay 1.dereceden bir suç olmadığından uzun sürebilir çözümü altı üstlüsünüz kötü olaylar yaşanabilir çözene kadar falan sohbet ettik çözüme kavuşturduk.

    Anlatmaya çalıştığım soğukkanlı olun ve kendi başınıza hareket etmeyin. Aman sonu kötü bitmesin
    Eyvallah saolasın