Hocam benzerini yaşadım. Kız arkadaşımın çocuğa açtığı dava sonucu uzaklaştırma kararı alınması ve çocuğun kuzuya dönüp korkudan ufak ufak uzaklaşmasıyla olay çözüldü. Bizimkisi beterdi ama beterin beteri de var umarım sizinkisi ondan değildir. Kesinlikle sakinliğinizi koruyun insan gerçek anlamda sinirlendiğinde yani o son haddeye ulaştıktan sonra yapamayacağı şey yok özellikle anlattığınız kişiliğinize göre bu durumdan en çok zarar gören siz olacaksınız. Evet insan sevdikleri için her şeyi yapmalı ama sonucu gençliğinize yaşantınıza kısacası hayatınıza mal olacak ise daha mantıklı adımla atmak zorundasınız hem sevdikleriniz hem de sevenleriniz için. En hızlı şekilde şikayetçi olun karakolda işler hızlıca halloluyor... Geçmişler olsun iyi tez vakite haberlerinizi bekliyorum.