Sıkmayın canınızı hocam her ciddi hastalıklar stres ve sinirle başlar önce sakin olun. Böyle bir durum varsa yapmanız önce can güvenliğini sağlamak olmalıdır. Bu psikopatta atıp tutar adres ver seni görücem yok seni böyle yapıcam, sizde dersiniz sen gel seni böyle böyle yapıcam bende derim böyle böyle yapıcam. Söylemesi kolay şeyler yapmasıda bir o kadar öyle. Fakat sonrasını düşünün ya kazayla bir şey yaptınız hayatınız cezaevinde mi geçsin ? Ya da adamın gözü döndü sizin canınıza mı birşey gelsin ? Çıkın gidin savcılığa mesajları gösterin bu psikopatlık diyin takıntılk taciz diyin. Zaten ülkede her Allahın günü kadına şiddet, tecavuz, öldürme haberleri görüyoruz. Elbet savcılıkta bu işin üstüne düşüp kollukkuvetlerine haber verip aldırırlar.
Alt komşumuz ile rezidansta bir sorun yaşadık ses çıkmış diye şikayet etti bizde aşağıya indik sakince konuşmaya gelip uyar her ses çıktığında niye şikayet ediyorsun komşuyuz demeye gittik adam silah felan çekti çıkın lan evimden tarzı. Olaylar falan büyüdü. Çözüm şiddet olsaydı o kadar kalabalıktık ki adamın üstünden 50 kez geçerdik hastanelik ederdik. Fakat olay büyümesin diye sustuk oturduk. Ertesi sabah ilk iş tanıdıığımız bir savcıya gidip olayı anlatmak oldu. Sağolsun savcıya yazdıktan 5 dk sonra bize 1 saat sonraya randevu verdi gelin konuşalım dedi gittik anlattık dedi o silahı yok etmiştir ama kim o hayırdır kime silah çekiyor isterseniz aldırtayım hemen dedi ama olay 1.dereceden bir suç olmadığından uzun sürebilir çözümü altı üstlüsünüz kötü olaylar yaşanabilir çözene kadar falan sohbet ettik çözüme kavuşturduk.
Anlatmaya çalıştığım soğukkanlı olun ve kendi başınıza hareket etmeyin. Aman sonu kötü bitmesin