• 07-12-2022, 00:46:16
    #46
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar apartmanda falan bayağı popüler nereye gitsem bunu analtıyorlar
    aranızda bunu kullanan varmı? tavsiye ediyor musunuz ?
    Özelliği ne olay ne mesela nasıl pişiriyor ?
    Kullanıcısı değil satıcıyısız. Bu ürün sayesinde iyi ciro yaptık bu ay 🤑
    Kullandığınız ürünlerin %90'ı Çin'den geliyor. Son dönemde fason üretim yapan bir kaç firma Türkiye'de montaj ve üretim yapmaya başladı. Son düzenlemeye göre fırın kategorisine alındığı için yurt dışından getirilen ürünlere fon dediğimiz ek vergi geldi. Almayı düşünen arkadaşlar var ise simdiden alsınlar yeni yılda fiyatlar bir miktar artacak. Asgari ücret ve yeni fon nedeni ile. Şuan firmalarda bulunan stoklar talebi karşılamıyor diyebiliriz . Çin tarafında ürün getirmek, gümrükten çıkarmak ve TSE onayı almak baya uzun sürüyor.
    Çalışma mantığı mini fırın ile aynı rezistans mevcut. Fırınlarda bulunan fanın daha büyüğü bulunuyor. Bu fan sayesinde ürünler sıcak hava sirkülasyonu pişiriliyor. Hem daha az yağ kullanıyorsunuz hemde daha hızlı pisiriyorsunuz gıdaları. Olayı bu. Aslında mini fırının şekil değiştirmiş daha kullanışlı hale getirilmiş pratik hali diyebiliriz. Yoksa piyasada yıllardır olan bir urundu. Bu aralar baya popüler oldu.
  • 08-12-2022, 17:08:46
    #47
    Tek yaşayanlar için kesinlikle ihtiyaç. Dışardan yemek yeme alışkanlığım yok ve bir süre sonra işten gelip yemek yapmak çok zor gelmeye başlamıştı. Airfrey aldıktan sonra başka işlerimi yaparken buzluktan herhangi bir eti (kırmızı et, beyaz et veya köfte) atıyorum 15 dakika içinde hazır hale geliyor. Lezzeti de çok iyi. Ben bu ürünü abartanlardanım çünkü hak ediyor.
  • 08-12-2022, 18:04:37
    #48
    Gregor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sporcuysan veya sağlıklı yemekler yemek istiyorsan veya yemeklerini evde hazırlayıp yiyorsan mutlaka alman gerekir hocam.
    Ben spor yapıp sağlıklı beslenmeye çalışıyorum, philips airfryer aldım 4 ay önce ve hayatım değişti gerçekten
    Hocam tarifleriniz paylaşabilir misiniz
  • 08-12-2022, 18:06:33
    #49
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o oldu diyenler rezil olmamak için oldu diyor emin ol. Hehe salağa bak kızartma makinesi aldı haşlama yapmış demesinler diye 😂 Görüntüsü bile haşlama zaten
    Xiaomi airfryer kullanıyorum tadı haşlanmış gibi değil de lays sade cips gibi
  • 08-12-2022, 18:07:21
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim paralı olduğum dönemlerde 3-4 sene önce anneme hediye almıştım. Ama beğenmemiştik yağsız diyorlar fakat bir şeye benzemiyor birine satmştık hemen bir defa kullanıp.

    Tabi herkesin zevki farklı size hoş gelebilir.
  • 08-12-2022, 18:08:28
    #51
    halilgv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tarifleriniz paylaşabilir misiniz
    Hocam NutriUI uygulamasını kullanıyorum tarifler için ben
  • 08-12-2022, 18:15:42
    #52
    Teknoloji forumunda teknolojiye bu kadar sığ bakan insanlar olması da üzücü... Philips Ayfer elimiz ayağımız gibi maşallah nazar değmesin ayferimize 😂
  • 15-01-2023, 21:40:26
    #53
    ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her dönem acil ihtiyaçmış onsuz olmazmış gibi pazarlanan gereksiz aletlerden biri.Bkz.robot süpürge,blender,mutfak robotu,airfryer.

    Tüketim toplumu sürekli tüketmeniz lazım yoksa birilerinin çarkı dönmez.Ne işe yaradığı önemli değil komşunda var sende niye yok alsana sende bir airfryer...
    Sorması ayıp hiç kullandınız mı bu ürünleri? Araştırdınız mı? Gereksiz oldukları kanısına nereden vardınız? Böyle bir forumda teknolojiye bu tip bir yaklaşım garip gerçekten.

    Robot süpürgeyi de Airfryer'i de senelerdir kullanıyorum. 145 metrekare evi ben yokken silip süpüren harika bir cihaz. Airfryer ise hem sıfır yağ ile sağlıklı yemek yapmanıza olanak sağlıyor hem restoran kalitesinde aklınıza gelebilecek her türlü pişirme işlemini yapabiliyorsunuz.

    Büyük oyunu çözdünüz bravo.
    El bezi, gırgır, alüminyum tencere, bol bol yağ, davul fırın kullanarak hayatımıza devam edebiliriz
  • 15-01-2023, 21:51:24
    #54
    Kızartma dediğin derin yağda pişer, asla almayacağım bir ürün bu airfryer denilen şey.