Her dönem acil ihtiyaçmış onsuz olmazmış gibi pazarlanan gereksiz aletlerden biri.Bkz.robot süpürge,blender,mutfak robotu,airfryer.
Tüketim toplumu sürekli tüketmeniz lazım yoksa birilerinin çarkı dönmez.Ne işe yaradığı önemli değil komşunda var sende niye yok alsana sende bir airfryer...
Sorması ayıp hiç kullandınız mı bu ürünleri? Araştırdınız mı? Gereksiz oldukları kanısına nereden vardınız? Böyle bir forumda teknolojiye bu tip bir yaklaşım garip gerçekten.
Robot süpürgeyi de Airfryer'i de senelerdir kullanıyorum. 145 metrekare evi ben yokken silip süpüren harika bir cihaz. Airfryer ise hem sıfır yağ ile sağlıklı yemek yapmanıza olanak sağlıyor hem restoran kalitesinde aklınıza gelebilecek her türlü pişirme işlemini yapabiliyorsunuz.
Büyük oyunu çözdünüz bravo.
El bezi, gırgır, alüminyum tencere, bol bol yağ, davul fırın kullanarak hayatımıza devam edebiliriz