GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar apartmanda falan bayağı popüler nereye gitsem bunu analtıyorlar
aranızda bunu kullanan varmı? tavsiye ediyor musunuz ?
Özelliği ne olay ne mesela nasıl pişiriyor ?
Kullanıcısı değil satıcıyısız. Bu ürün sayesinde iyi ciro yaptık bu ay 🤑
Kullandığınız ürünlerin %90'ı Çin'den geliyor. Son dönemde fason üretim yapan bir kaç firma Türkiye'de montaj ve üretim yapmaya başladı. Son düzenlemeye göre fırın kategorisine alındığı için yurt dışından getirilen ürünlere fon dediğimiz ek vergi geldi. Almayı düşünen arkadaşlar var ise simdiden alsınlar yeni yılda fiyatlar bir miktar artacak. Asgari ücret ve yeni fon nedeni ile. Şuan firmalarda bulunan stoklar talebi karşılamıyor diyebiliriz . Çin tarafında ürün getirmek, gümrükten çıkarmak ve TSE onayı almak baya uzun sürüyor.
Çalışma mantığı mini fırın ile aynı rezistans mevcut. Fırınlarda bulunan fanın daha büyüğü bulunuyor. Bu fan sayesinde ürünler sıcak hava sirkülasyonu pişiriliyor. Hem daha az yağ kullanıyorsunuz hemde daha hızlı pisiriyorsunuz gıdaları. Olayı bu. Aslında mini fırının şekil değiştirmiş daha kullanışlı hale getirilmiş pratik hali diyebiliriz. Yoksa piyasada yıllardır olan bir urundu. Bu aralar baya popüler oldu.