Tek yaşayanlar için kesinlikle ihtiyaç. Dışardan yemek yeme alışkanlığım yok ve bir süre sonra işten gelip yemek yapmak çok zor gelmeye başlamıştı. Airfrey aldıktan sonra başka işlerimi yaparken buzluktan herhangi bir eti (kırmızı et, beyaz et veya köfte) atıyorum 15 dakika içinde hazır hale geliyor. Lezzeti de çok iyi. Ben bu ürünü abartanlardanım çünkü hak ediyor.