• 04-12-2022, 16:31:52
    #1
    Piyasadaki limon, mandalina, portakal gibi ürünlerin tadı çok azaldı. Ürünlerde tat yok. İlaç mı sıkıyorlar ne yapıyorlar? Ülkemde güvenle meyve sebze alamaz oldum.

    Twitterde gıda dedektifinin (@gidadedektifi_) paylaşımları sonrası piyasanın denetimsizliği daha net gözüküyor.
  • 04-12-2022, 16:33:47
    #2
    Hiçbirşeyin eski tadı yok hocam alışmakta fayda var maalesefki bu döneme denk gelmek çok acı.
  • 04-12-2022, 16:34:05
    #3
    neyin tadı varki artık....
  • 04-12-2022, 16:35:53
    #4
    meyve sebze alacak para yok tadini bilmiyoruz
  • 04-12-2022, 16:36:40
    #5
    Platin üye
    Hayatın tadı bile kalmadı... Çok haklısınız.
  • 04-12-2022, 16:39:36
    #6
    Sigara içiyorsanız bırakın, twitterdaki manipülatörleride bırakın daha fazla tat alırsınız.
  • 04-12-2022, 16:40:28
    #7
    Halbuki eskiden Türk tohumları kullanılırmış. Aynı tohum tekrar tekrar kullanılırmış. Babam anlatırdı, sırf domatesle ekmek bir araya gelince ne kadar güzel kokulu tatlı olduğunu.

    Şimdiki tohumlar tek sefer kullanımlık. Kullan at. Acaba neden... 😞
  • 04-12-2022, 16:42:36
    #8
    @EXE61; @dinozor; @rexkadir23; @AbdullahAA;
    Geçenlerde fırında lays cips konuşması geçti. Almanya'da satılan lays fırındanın tadı çok daha güzelmiş, Tr'de satılan üründe az tat varmış. Her şeyin gramajından, malzemesinden kesip fiyatı artırdılar. Cidden hiçbir şey alamaz oldum. Teknolojiden gıdaya, giyime kadar her bitik.

    Hanımeller alacaktım, fiyatı:
    Markette 4,5 TL
    Trendyol, hb gibi marketlerde 6 TL ve üstü.
    Bakkalda 7,5 TL
    İş yerinin kantininde 10 TL

    @Onur89TR; aynen domates ve ekmek yetiyordu. Şimdi ikisi bir araya gelse tat gelmiyor, domateste tat yok. Üstelik kilosu 25-30 tl.
  • 04-12-2022, 16:42:43
    #9
    Yok hocam tadı olanları avrupa, rusya alıyor sana bunlar kaldı maalesef