Halbuki eskiden Türk tohumları kullanılırmış. Aynı tohum tekrar tekrar kullanılırmış. Babam anlatırdı, sırf domatesle ekmek bir araya gelince ne kadar güzel kokulu tatlı olduğunu.

Şimdiki tohumlar tek sefer kullanımlık. Kullan at. Acaba neden... 😞