• 03-12-2022, 05:17:58
    #1
    Günaydın Herkese. Bir hayal uğruna çabalıyoruz umarım bir gün başaracağız.
  • 03-12-2022, 05:46:18
    #2
    Günaydın kaybetmek yok en kötü tecrübe oluyor herşey kahveye devam 😏
  • 03-12-2022, 05:47:43
    #3
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın kaybetmek yok en kötü tecrübe oluyor herşey kahveye devam 😏
    Günaydın hocam, aynen öyle kaybetmek yok tecrübelenip bilgileniyoruz Başaracağız he birlikte.
  • 03-12-2022, 05:51:32
    #4
    Günaydın erken uyuyup erken kalkarsanız başarmamanız zor sabahlara kadar çalışırsanız başarmanız zor iki türlü de başarıya ulaşırsınız lakin ne kadar zor olacağı ve sizi ne kadar yoracağı sizin seçiminiz tekrar günaydın
  • 03-12-2022, 05:51:42
    #5
    Başarmak İstiyorsan Gittigin Yolda Kaybolanları Bul Yada O Yolda Defalarca Kaybol
  • 03-12-2022, 07:06:21
    #6
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın erken uyuyup erken kalkarsanız başarmamanız zor sabahlara kadar çalışırsanız başarmanız zor iki türlü de başarıya ulaşırsınız lakin ne kadar zor olacağı ve sizi ne kadar yoracağı sizin seçiminiz tekrar günaydın
    Günaydın hocam kesinlikle öyle.
  • 03-12-2022, 07:06:56
    #7
    WAEW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarmak İstiyorsan Gittigin Yolda Kaybolanları Bul Yada O Yolda Defalarca Kaybol
    sanırım ben o yolda daha önce kayboldum ve şuan doğru yolu bulmak üzereyim.
  • 03-12-2022, 08:09:12
    #8
    Günaydın hocam. Hər kəsə işlərində uğurlar
  • 03-12-2022, 08:10:33
    #9
    Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın Herkese. Bir hayal uğruna çabalıyoruz umarım bir gün başaracağız.
    Her akşam erken yatacağım diyip saat 03.00 - 04.00 sularında uyuyorum.

    Ke za bugünde aynısı oldu sabah 08.30 da ki dersime yetişmem gerek erken yatacağım diyip 03.00 sularında uyuyup 06.00 da kalkıp avrupa yakasından anadolu yakasında ki güvenlik kursuma geldim. Emin olun sabah daha gözümü yarım açtığımda yaptığım ilk şey daha alarmı bile neredeyse kapatmadan console hesabıma bakmak oldu.

    Olacak birşeyler be az daha sabır