Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın kaybetmek yok en kötü tecrübe oluyor herşey kahveye devam 😏
Günaydın hocam, aynen öyle kaybetmek yok tecrübelenip bilgileniyoruz Başaracağız he birlikte.