Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın Herkese. Bir hayal uğruna çabalıyoruz umarım bir gün başaracağız.
Her akşam erken yatacağım diyip saat 03.00 - 04.00 sularında uyuyorum.

Ke za bugünde aynısı oldu sabah 08.30 da ki dersime yetişmem gerek erken yatacağım diyip 03.00 sularında uyuyup 06.00 da kalkıp avrupa yakasından anadolu yakasında ki güvenlik kursuma geldim. Emin olun sabah daha gözümü yarım açtığımda yaptığım ilk şey daha alarmı bile neredeyse kapatmadan console hesabıma bakmak oldu.

Olacak birşeyler be az daha sabır