• 03-12-2022, 08:14:55
    #10
    Senan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam. Hər kəsə iÅŸlərində uÄŸurlar
    Günaydın hocam , amin inşallah

    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her akşam erken yatacağım diyip saat 03.00 - 04.00 sularında uyuyorum.

    Ke za bugünde aynısı oldu sabah 08.30 da ki dersime yetişmem gerek erken yatacağım diyip 03.00 sularında uyuyup 06.00 da kalkıp avrupa yakasından anadolu yakasında ki güvenlik kursuma geldim. Emin olun sabah daha gözümü yarım açtığımda yaptığım ilk şey daha alarmı bile neredeyse kapatmadan console hesabıma bakmak oldu.

    Olacak birşeyler be az daha sabır
    Bayadir 1.5-2 senedir genelde sabah 7 gibi uyur akşam 5 gibi uynir bir süre sosyal medyada gezinir ve ya arkadaşlar ile oyuna vs girer bir iki saat takılır sonra işlerimi yapardım son günlerde ise genelde biraz erken uyuyup gece 3-4 gibi uyanıp elimi yüzümü yikar bir kahve yapar PC başına geçerim şunu anladim ki sabah erkenden kalkınca çok daha güzel oluyormuş hem zihnimi ilk defa bu kadar iyi kullanabiliyorum hemde rahatım keza akşam saatlerinde uyandığımda üstümden sanki tır geçmiş gibi hissediyor ve çok yorgun uyanıyordum benim için zor olan bu duzendi ve oluşturdum gibi düzeni her şey yavaş yavaş olucak ama başaracağız
  • 03-12-2022, 08:17:46
    #11
    Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın hocam , amin inşallah


    Bayadir 1.5-2 senedir genelde sabah 7 gibi uyur akşam 5 gibi uynir bir süre sosyal medyada gezinir ve ya arkadaşlar ile oyuna vs girer bir iki saat takılır sonra işlerimi yapardım son günlerde ise genelde biraz erken uyuyup gece 3-4 gibi uyanıp elimi yüzümü yikar bir kahve yapar PC başına geçerim şunu anladim ki sabah erkenden kalkınca çok daha güzel oluyormuş hem zihnimi ilk defa bu kadar iyi kullanabiliyorum hemde rahatım keza akşam saatlerinde uyandığımda üstümden sanki tır geçmiş gibi hissediyor ve çok yorgun uyanıyordum benim için zor olan bu duzendi ve oluşturdum gibi düzeni her şey yavaş yavaş olucak ama başaracağız
    Sırf hayatımı biraz daha düzene sokmak için özel güvenlik kursuna girdim. Ki özel güvenlik olarak iÅŸe baÅŸlayayım sürekli evde olmayayım. haftada 4 gün bile çalışacak olsam düzen olsun diye. Çünkü diÄŸer türlü kim ne derse desin pc başında olan adam genelde geceleri çalışıyor. Çünkü sessiz oluyor 😇
    Bakalım hakkımızda hayırlısı
  • 03-12-2022, 08:19:35
    #12
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf hayatımı biraz daha düzene sokmak için özel güvenlik kursuna girdim. Ki özel güvenlik olarak iÅŸe baÅŸlayayım sürekli evde olmayayım. haftada 4 gün bile çalışacak olsam düzen olsun diye. Çünkü diÄŸer türlü kim ne derse desin pc başında olan adam genelde geceleri çalışıyor. Çünkü sessiz oluyor 😇
    Bakalım hakkımızda hayırlısı
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam umarım istediÄŸiniz gibi olur , kesinlikle katılıyorum geceleri daha huzurlu ve rahat oluyor yıllardır hep öyle çalışıyorum bakalım yöneldik bir alana o alandan ilerleyeceÄŸiz güzel olucak inÅŸallah ☺️😎