Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydın hocam , amin inşallah


Bayadir 1.5-2 senedir genelde sabah 7 gibi uyur akşam 5 gibi uynir bir süre sosyal medyada gezinir ve ya arkadaşlar ile oyuna vs girer bir iki saat takılır sonra işlerimi yapardım son günlerde ise genelde biraz erken uyuyup gece 3-4 gibi uyanıp elimi yüzümü yikar bir kahve yapar PC başına geçerim şunu anladim ki sabah erkenden kalkınca çok daha güzel oluyormuş hem zihnimi ilk defa bu kadar iyi kullanabiliyorum hemde rahatım keza akşam saatlerinde uyandığımda üstümden sanki tır geçmiş gibi hissediyor ve çok yorgun uyanıyordum benim için zor olan bu duzendi ve oluşturdum gibi düzeni her şey yavaş yavaş olucak ama başaracağız
Sırf hayatımı biraz daha düzene sokmak için özel güvenlik kursuna girdim. Ki özel güvenlik olarak işe başlayayım sürekli evde olmayayım. haftada 4 gün bile çalışacak olsam düzen olsun diye. Çünkü diğer türlü kim ne derse desin pc başında olan adam genelde geceleri çalışıyor. Çünkü sessiz oluyor 😇
Bakalım hakkımızda hayırlısı