The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf hayatımı biraz daha düzene sokmak için özel güvenlik kursuna girdim. Ki özel güvenlik olarak işe başlayayım sürekli evde olmayayım. haftada 4 gün bile çalışacak olsam düzen olsun diye. Çünkü diğer türlü kim ne derse desin pc başında olan adam genelde geceleri çalışıyor. Çünkü sessiz oluyor 😇
Bakalım hakkımızda hayırlısı
Hakkınızda hayırlısı olsun hocam umarım istediğiniz gibi olur , kesinlikle katılıyorum geceleri daha huzurlu ve rahat oluyor yıllardır hep öyle çalışıyorum bakalım yöneldik bir alana o alandan ilerleyeceğiz güzel olucak inşallah ☺️😎