zagor6390 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağlık Bakanlığı İşçi Alımı!
17
●726
- 02-12-2022, 22:18:00Hepsini yaptım hatta işkura bille gittim Urfa'da hep torpil hocam ondan olmuyordurChile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2022, 22:20:08Arkadasin dediği ayarın dışında sadece diplomaniz olmasi yeterli bende şimdi baktim başka şart yok. Cidden işkurda bile olmuyor dedilerse dicek bisey bulamiyorumzagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2022, 22:21:47Bilgisayar prog. mezunuyum başvuramıyorum üniversite okumamış kişi sertifika ile başvuru yapabiliyor ben diploma ile yapamıyorum oda güzelmiş 😂
- 02-12-2022, 22:24:00SariVolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basvuramama sebebiniz nedir ? Ben bir cok kisiye basvuru yaptirdim. Diplomalari olmasi disinda bi ozellikleri de yok basvuru yapanlarin. Baska da ozellik istenmiyor zaten - 02-12-2022, 22:26:02Basvuramama sebebiniz nedir ? Ben bir cok kisiye basvuru yaptirdim. Diplomalari olmasi disinda bi ozellikleri de yok basvuru yapanlarin. Baska da ozellik istenmiyor zaten
@Hmzx13; hocam valla 2 kere denedim egitim bilgisi yanlış diyor - 02-12-2022, 22:27:53Eğitim kısmında bilgileri yökten çek falan var onlari yaptiniz mi ? Bir de meslek alanına direk is ilanindaki ünvanı da eklemeniz gerekiyor.SariVolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-12-2022, 22:30:34Aynı hocam yaptim yine olmadı.Hmzx13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle