Basvuramama sebebiniz nedir ? Ben bir cok kisiye basvuru yaptirdim. Diplomalari olmasi disinda bi ozellikleri de yok basvuru yapanlarin. Baska da ozellik istenmiyor zaten

@Hmzx13; hocam valla 2 kere denedim egitim bilgisi yanlış diyor