Bilgisayar prog. mezunuyum başvuramıyorum üniversite okumamış kişi sertifika ile başvuru yapabiliyor ben diploma ile yapamıyorum oda güzelmiş 😂
Basvuramama sebebiniz nedir ? Ben bir cok kisiye basvuru yaptirdim. Diplomalari olmasi disinda bi ozellikleri de yok basvuru yapanlarin. Baska da ozellik istenmiyor zaten