• 01-12-2022, 19:44:36
    #1
    Evet, gene bir değişik olay. Yakın iki arkadaşım var sevgililer. Kız'In çok yakın bir boşta arkadaşı var güzel hoşlantı kurduğum bir kız. 4 kişi gecelere kadar konuşmalar, okulda beraber takılmalar gibi durumlar yaşıyorduk hep. Bir anda hoşlanmaya başladığımı fark ettim. Zaten sevgili olan arkadaşlarım bizi yapmaya çalışıyorlardı, şakalar felan da yapıyorlardı durmadan. Bugün kız arkadaşım onun evine gidecekti ve ona işte, sor sonradan hayal kırıklığına felan düşmeyeyim dedim. Ayarlamaya çalıştıkları kız ise Şu cümleleri kullanmış; Yapamam, çok yakınlaştık Yavaş yavaş yakın olduk arkadaşız baya iyi bozamam diye cümleler kurmuş. Her neyse tekrar bağlanmamaya çalışcam. Zaten ne oluyorsa şu sevgili grubunun birini ayarlamasıyla oluyor. Biraz kendimi anlatamadım kusura bakmayın...
    • burakotcen
    burakotcen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 19:45:26
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Sağlık olsun hocam :)
  • 01-12-2022, 19:46:03
    #3
    Gerçekten sizi anlamıyorum... ve yaşını merak ediyorum sayın arkadaş
    • GVDIGITAL
    GVDIGITAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 19:46:27
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten sizi anlamıyorum... ve yaşını merak ediyorum sayın arkadaş
    17 Hocam
  • 01-12-2022, 19:48:06
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 Hocam
    17 de ne oğlu hocam açıklamanızda gördüm
  • 01-12-2022, 19:51:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam acı bir gerceği sana söyleyeyim hiçbir kız hoşlandığı erkeğe hayır demez kızlar kendini yakın hissetikleri sohbet muhabbeti saran la güldürenle yakın arkadaş köpek gibi davranıp peşinden koşturan ile sevgili olur kullanılır bırakılırlar ve sana süper bir cümle diyeyim bunu aklından cıkarma " kızlar istediği erkekle takılır erkekler ise bulduklarıyla yetinirler ama iş evliliğe geldimi kızlar bulduğu bir salağa kendini yamar erkekler ise "

    hayatımı son 3 senede değiştirdim bende senin gibi dolmuşta görüdüğüm kıza aşık oluyordum sonra baktım böyle olmuyor bu iş abicim bir yanlışımız var giyimime kuşamıma sacıma sakalıma dikkat ettim hani kızlar diyor ya şrefsiz modu ha işte ondan oldum abi hayat değişti yemin ederim şimdi 2 telefon kullanıyorum yakalanmamak için evlenene kadar devam hiç kimseye acıma oluyorsa olsun olmuyorsa yol ver " dünya bir okyanus sen bir köpek balığısın kızlar ise balık unutma okyanus çok büyük karnını doyurmak için çok seceneğin var "

    hadi kardeşim bu akşamki senfonimizin sonuna geldik
  • 01-12-2022, 19:52:38
    #7
    Olay hakkında yorum yapmayacağım fakat ben de seninle aynı yollardan geçtiğim için sadece şunu söyleyeceğim. "Yapamam, çok yakınlaştık Yavaş yavaş yakın olduk arkadaşız baya iyi bozamam", bu söylediği şey tamamen bahane bunu bil. 1-2 hafta onla hiç ilgilenme başka kızlarla ilgilen kendi senin yanına geleceğine eminim. Çok da kafaya takma böyle şeyleri
  • 01-12-2022, 19:52:59
    #8
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam acı bir gerceği sana söyleyeyim hiçbir kız hoşlandığı erkeğe hayır demez kızlar kendini yakın hissetikleri sohbet muhabbeti saran la güldürenle yakın arkadaş köpek gibi davranıp peşinden koşturan ile sevgili olur kullanılır bırakılırlar ve sana süper bir cümle diyeyim bunu aklından cıkarma " kızlar istediği erkekle takılır erkekler ise bulduklarıyla yetinirler ama iş evliliğe geldimi kızlar bulduğu bir salağa kendini yamar erkekler ise "

    hayatımı son 3 senede değiştirdim bende senin gibi dolmuşta görüdüğüm kıza aşık oluyordum sonra baktım böyle olmuyor bu iş abicim bir yanlışımız var giyimime kuşamıma sacıma sakalıma dikkat ettim hani kızlar diyor ya şrefsiz modu ha işte ondan oldum abi hayat değişti yemin ederim şimdi 2 telefon kullanıyorum yakalanmamak için evlenene kadar devam hiç kimseye acıma oluyorsa olsun olmuyorsa yol ver " dünya bir okyanus sen bir köpek balığısın kızlar ise balık unutma okyanus çok büyük karnını doyurmak için çok seceneğin var "

    hadi kardeşim bu akşamki senfonimizin sonuna geldik
    Ahahaha, eyvallah abim çok haklı bir senfoni yapmışsın, Ellerine sağlık
    • RedFire
    RedFire bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 19:53:38
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay hakkında yorum yapmayacağım fakat ben de seninle aynı yollardan geçtiğim için sadece şunu söyleyeceğim. "Yapamam, çok yakınlaştık Yavaş yavaş yakın olduk arkadaşız baya iyi bozamam", bu söylediği şey tamamen bahane bunu bil. 1-2 hafta onla hiç ilgilenme başka kızlarla ilgilen kendi senin yanına geleceğine eminim. Çok da kafaya takma böyle şeyleri
    Öyle olacağını tahmin ediyorum, hocam bende teşekkürler yorumun için