Evet, gene bir değişik olay. Yakın iki arkadaşım var sevgililer. Kız'In çok yakın bir boşta arkadaşı var güzel hoşlantı kurduğum bir kız. 4 kişi gecelere kadar konuşmalar, okulda beraber takılmalar gibi durumlar yaşıyorduk hep. Bir anda hoşlanmaya başladığımı fark ettim. Zaten sevgili olan arkadaşlarım bizi yapmaya çalışıyorlardı, şakalar felan da yapıyorlardı durmadan. Bugün kız arkadaşım onun evine gidecekti ve ona işte, sor sonradan hayal kırıklığına felan düşmeyeyim dedim. Ayarlamaya çalıştıkları kız ise Şu cümleleri kullanmış; Yapamam, çok yakınlaştık Yavaş yavaş yakın olduk arkadaşız baya iyi bozamam diye cümleler kurmuş. Her neyse tekrar bağlanmamaya çalışcam. Zaten ne oluyorsa şu sevgili grubunun birini ayarlamasıyla oluyor. Biraz kendimi anlatamadım kusura bakmayın...