Olay hakkında yorum yapmayacağım fakat ben de seninle aynı yollardan geçtiğim için sadece şunu söyleyeceğim. "Yapamam, çok yakınlaştık Yavaş yavaş yakın olduk arkadaşız baya iyi bozamam", bu söylediği şey tamamen bahane bunu bil. 1-2 hafta onla hiç ilgilenme başka kızlarla ilgilen kendi senin yanına geleceğine eminim. Çok da kafaya takma böyle şeyleri