• 30-11-2022, 21:57:50
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla tava ciğere bayılırım. Yolum ümraniye taraflarına düşerse kesin uğrayacağım.
    eyvAllah kardeşim. Her zaman beklerim
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hayırlı kazançlar. menuyu inceledim fiyatlar uygun .bir tek çorba sanki az biraz pahalı geldi. ama belki çorba kasesi iridir.şu ufak sos tabaklarından biraz iri olanlara koyuyorlar ondan değildir umarım.
    Üstad eyvAllah. Çorba yapıyorum boşa elektrik ısıtıcım yanıyor Ama şunu belirteyim tabiki o kaplardan değil Porselen baya baya çorba kasesi Ama çorbayı biraz ara vermeyi planlıyorum. Az aşağımda 15 TL ye esnaf lokantası var o tuturmuş çorba işini.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Mücahit; bir sonraki İstanbula gelişinde mekan belli

    @Fikir; maltepe de oturuyorum,bana yakınsın hocam mutlaka bi ara uğrayacağım
    İnşAllah kardeşim beklerim her zaman.
    • eyefive5
    eyefive5 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2022, 22:00:04
    Hocam trade verin liste yapmayın
  • 30-11-2022, 22:00:18
    Öneri vermek istiyorum yazılmadıysa eğer, menemen var çaysız olmaz menüde göremedim.
  • 30-11-2022, 22:04:08
    Bozstorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneri vermek istiyorum yazılmadıysa eğer, menemen var çaysız olmaz menüde göremedim.
    Menümde yok üstad ama menemen isteyene çay veriyorum tabiki çay her zaman taze hazır.

    Bugün @KoJiRo; hocamız geldi yemek yemeye o sırada menemen isteyen oldu 4 gündür fix menemenimi yiyor bayılmış.
    • KoJiRo
    • Bozstorm
    KoJiRo ve Bozstorm bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2022, 22:04:20
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam trade verin liste yapmayın
    oluyormu öyle.ordan yemek yesek trade alıyormuyuz r10 da
  • 30-11-2022, 22:05:05
    Hayırlı olsun hocam
  • 30-11-2022, 22:05:59
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oluyormu öyle.ordan yemek yesek trade alıyormuyuz r10 da
    Bence olur. Neden olmasın. Salça satan veriyorda biz niye veremeyelim
    • eyefive5
    eyefive5 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2022, 22:06:00
    Allah utandırmasın, Hayırlı kazançlar nasib etsin.
  • 30-11-2022, 22:06:49
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oluyormu öyle.ordan yemek yesek trade alıyormuyuz r10 da
    Sonuçta r10 üzerinden ticaret