• 01-12-2022, 11:51:58
    Böyle bir dükkanın maliyeti ne tuttu acaba özel değilse öğrenebilir miyim?
  • 01-12-2022, 11:54:58
    Hayırlı bereketli olsun
  • 01-12-2022, 12:45:10
    Hayırlı olsun....
  • 01-12-2022, 13:07:40
    Hayırlı olsun hocam konum baya yakınmış, en kısa sürede ziyaret edeceğim
    • Fikir
    1 kişi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 14:17:45
    Kurumsal PLUS
    Hayırlı olsun...
  • 01-12-2022, 14:40:50
    oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldik yoktunuz... kapı duvar... Bir daha ki sefere artık ✌️
    Ah hocam kusura bakmayın yazdığınız saate bakıyorum da, tam o esnada PTT kargoya gitti geldim 10 dk sürmedi ama nasip . Kusura bakmayın
  • 01-12-2022, 14:47:18
    Trustee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı olsun allah utandırmasın inş. Konuyu açtığınız saatlerde vakıflar satış şubesine gelmiştim çarşıya. Ufaktan ayaküstü lezzetler vs gibi youtube kanallarının kulaklarına üfleyin çok faydası olur bence. Ümraniye eğitim araştırma yakın sana çok faydası olur gerçi köz kebap hastanenin kaymağını yiyor ama hastaneye reklam bırakmanın mutlaka faydası olur. menüye zamanla böbrek,yürek,dalak eklersen harika olur mustafa kemalde salaş kebapta yemiştim efsane lezzetliydi, birde ciğercide işkembe olmalı hocam ya 😊
    esadbozkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa zamanda uğrayacağım inşallah.
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 porsiyon ciğer gömülür ya,canım çekti şimdi bak.
    Holiqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu hafta Ümraniye'de olacağım Cumartesi inşallah geleceğim. Hayırlı olsun şimdiden.
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
    zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç hafta sonra istanbuldayım hocam kesin geleceğim
    Hocam kız arkadaşım vejeteryan aslında onun gibi tipler için birkaç bir şey ekleseniz fena olmaz
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim. Onuda düşünücem zamanla.
    Hostidex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidelim ben ısmarlarım
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı işleriniz bol kazançlarınız olsun inşallah Allah utandırmasın. Ümraniye tarafına geldiğimde mutlaka uğrayacağım.
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
    umut18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Hijyen ve helal kesim konusuna elimizden geldiğince dikkat ettiğimiz için dışarıda et ürünlerini tüketmemeye çalışıyorum. Etleri nereden alıyorsunuz hocam?
    Etler helal kesim sertifikalar vs var. Onlarında çıktılarını alıp asacağım inşAllah.
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.Ciğeri severim ama uzak malesef.Yolumuz düşerse İstanbula geliriz inşAllah
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ustam şifa mı dağıtıyorsun maşallah
    Şifa Allah'tan kardeşim
    oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldik yoktunuz... kapı duvar... Bir daha ki sefere artık ✌️
    Cidden kusura bakmayın. 10 dk ptt gittim 2 sokak ileride o sırada geldiniz sanırım.
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Fikir; hocam siz bu kadrodan dükkanın tüm masrqafını çıkarırsınız hepsi kurumsal hayırlı olsun
    Hepsine yeterim inşAllah yavaşca
    Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm ekip ile gidersek diğer müşterilere yemek kalmaz parça parça gideriz
    Hemen sizden sonra teüdarik ederim
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir dükkanın maliyeti ne tuttu acaba özel değilse öğrenebilir miyim?
    70-80 K hocam.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam konum baya yakınmış, en kısa sürede ziyaret edeceğim
    Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
    • chapters
    chapters bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-12-2022, 14:47:57
    Allah Gönlünüze Göre Versin. Hayırlı Bol Kazançlar
  • 01-12-2022, 14:54:37
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah hocam kusura bakmayın yazdığınız saate bakıyorum da, tam o esnada PTT kargoya gitti geldim 10 dk sürmedi ama nasip . Kusura bakmayın
    sıkıntı yok, uğrarım bir ara