Trustee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun allah utandırmasın inş. Konuyu açtığınız saatlerde vakıflar satış şubesine gelmiştim çarşıya. Ufaktan ayaküstü lezzetler vs gibi youtube kanallarının kulaklarına üfleyin çok faydası olur bence. Ümraniye eğitim araştırma yakın sana çok faydası olur gerçi köz kebap hastanenin kaymağını yiyor ama hastaneye reklam bırakmanın mutlaka faydası olur. menüye zamanla böbrek,yürek,dalak eklersen harika olur mustafa kemalde salaş kebapta yemiştim efsane lezzetliydi, birde ciğercide işkembe olmalı hocam ya 😊
esadbozkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kısa zamanda uğrayacağım inşallah.
Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 porsiyon ciğer gömülür ya,canım çekti şimdi bak.
Holiqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu hafta Ümraniye'de olacağım Cumartesi inşallah geleceğim. Hayırlı olsun şimdiden.
Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
zoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birkaç hafta sonra istanbuldayım hocam kesin geleceğim
Hocam kız arkadaşım vejeteryan aslında onun gibi tipler için birkaç bir şey ekleseniz fena olmaz
Her zaman beklerim sevgili kardeşim. Onuda düşünücem zamanla.
Hostidex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidelim ben ısmarlarım
Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı işleriniz bol kazançlarınız olsun inşallah Allah utandırmasın. Ümraniye tarafına geldiğimde mutlaka uğrayacağım.
Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
umut18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam. Hijyen ve helal kesim konusuna elimizden geldiğince dikkat ettiğimiz için dışarıda et ürünlerini tüketmemeye çalışıyorum. Etleri nereden alıyorsunuz hocam?
Etler helal kesim sertifikalar vs var. Onlarında çıktılarını alıp asacağım inşAllah.
bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.Ciğeri severim ama uzak malesef.Yolumuz düşerse İstanbula geliriz inşAllah
Her zaman beklerim sevgili kardeşim.
chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ustam şifa mı dağıtıyorsun maşallah
Şifa Allah'tan kardeşim
oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geldik yoktunuz... kapı duvar... Bir daha ki sefere artık ✌️
Cidden kusura bakmayın. 10 dk ptt gittim 2 sokak ileride o sırada geldiniz sanırım.
Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Fikir; hocam siz bu kadrodan dükkanın tüm masrqafını çıkarırsınız hepsi kurumsal hayırlı olsun
Hepsine yeterim inşAllah yavaşca
Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm ekip ile gidersek diğer müşterilere yemek kalmaz parça parça gideriz
Hemen sizden sonra teüdarik ederim
MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir dükkanın maliyeti ne tuttu acaba özel değilse öğrenebilir miyim?
70-80 K hocam.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam konum baya yakınmış, en kısa sürede ziyaret edeceğim
Her zaman beklerim sevgili kardeşim.