• 30-11-2022, 18:29:16
    #73
    Hayırlı olsun
  • 30-11-2022, 18:33:51
    #74
    @Fikir; ustam ellerine sağlık çok güzeldi, arkadaşlar çok samimi söylüyorum efsane ötesi az önce oradaydım arkadaşlar tam kral esnaf olmuş tutar hocam bu iş r10 dan olduğumu belirtmedim objektif olsun istedim hakkını veriyor
  • 30-11-2022, 18:35:36
    #75
    Hayırlı olsun hocam
  • 30-11-2022, 18:36:50
    #76
    Hayırlı olsun hocam. Birkaç haftadır geliştirdiğim oto menü servis projesi vardı. Zaten Github da paylaşacaktım isterseniz kurulum da yardımcı olabilirim. QR kod menü sistemi, QR kod ile masaya sipariş verme, masa rezervasyonu gibi birkaç özelliği vardı. İsterseniz yardımcı olurum
  • 30-11-2022, 18:43:12
    #77
    Hayırlı olsun bir arkadaş yazmış arkadaki perdeyi ona bende takıldım görüntüyü çok bozuyor onun dışında her şey çok iyi görünüyor
  • 30-11-2022, 18:48:30
    #78
    toplam hersey ne kadara maal oldu hocam. dukkan kırası harıc.
    hayırlı olsun bu arada
  • 30-11-2022, 19:02:34
    #79
    Hocam valla utandırdın beni Bende diyorum adam sessizce geldi yedi gitti AFİYET OLSUN. Yine beklerim!

    KoJiRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Fikir; ustam ellerine sağlık çok güzeldi, arkadaşlar çok samimi söylüyorum efsane ötesi az önce oradaydım arkadaşlar tam kral esnaf olmuş tutar hocam bu iş r10 dan olduğumu belirtmedim objektif olsun istedim hakkını veriyor
    • KoJiRo
    KoJiRo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2022, 19:07:56
    #80
    LORD01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplam hersey ne kadara maal oldu hocam. dukkan kırası harıc.
    hayırlı olsun bu arada
    Sevgili hocam ben kendim çok emek verdiğim için, herşeyi gezdim gittim aldım vs. Çok araştırma sonucu biraz olsun uyguna kurtardım. 60 70 Kira deposito vs hariç gitti rahat rahat.
    • LORD01
    LORD01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-11-2022, 19:38:30
    #81
    Hayırlı olsun