Hocam valla utandırdın beni

Bende diyorum adam sessizce geldi yedi gitti

AFİYET OLSUN. Yine beklerim!
@Fikir; ustam ellerine sağlık çok güzeldi, arkadaşlar çok samimi söylüyorum efsane ötesi az önce oradaydım arkadaşlar tam kral esnaf olmuş tutar hocam bu iş

r10 dan olduğumu belirtmedim objektif olsun istedim hakkını veriyor