@Fikir; ustam ellerine sağlık çok güzeldi, arkadaşlar çok samimi söylüyorum efsane ötesi az önce oradaydım arkadaşlar tam kral esnaf olmuş tutar hocam bu iş r10 dan olduğumu belirtmedim objektif olsun istedim hakkını veriyor