dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla tava ciğere bayılırım. Yolum ümraniye taraflarına düşerse kesin uğrayacağım.
eyvAllah kardeşim. Her zaman beklerim
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hayırlı kazançlar. menuyu inceledim fiyatlar uygun .bir tek çorba sanki az biraz pahalı geldi. ama belki çorba kasesi iridir.şu ufak sos tabaklarından biraz iri olanlara koyuyorlar ondan değildir umarım.
Üstad eyvAllah. Çorba yapıyorum boşa elektrik ısıtıcım yanıyor Ama şunu belirteyim tabiki o kaplardan değil Porselen baya baya çorba kasesi Ama çorbayı biraz ara vermeyi planlıyorum. Az aşağımda 15 TL ye esnaf lokantası var o tuturmuş çorba işini.
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Mücahit; bir sonraki İstanbula gelişinde mekan belli

@Fikir; maltepe de oturuyorum,bana yakınsın hocam mutlaka bi ara uğrayacağım
İnşAllah kardeşim beklerim her zaman.