• 30-11-2022, 08:53:17
    #10
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten 1800 dışında bide çevre ve şehircilikden ceza geliyor. Arabada kesin trafikten men ediliyor yeterki yakalansın. Bende egzoz olmamasına rağmen arabanın her yerini arıyorlar aküden egzoz ucuna kadar. Her cevirmeye abone olduk yarım saatten erken çıkamıyorum çevirmeden. bunlar nasıl yakalanmiyor anlamiyorum.
    Bunlar mahalle arasında takılıyor genelde
  • 30-11-2022, 08:56:31
    #11
    MoDiFiYe SuC DeGiL YaSsaM TaRZZiii...!!!xdDDDDD
  • 30-11-2022, 09:05:57
    #12
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten 1800 dışında bide çevre ve şehircilikden ceza geliyor. Arabada kesin trafikten men ediliyor yeterki yakalansın. Bende egzoz olmamasına rağmen arabanın her yerini arıyorlar aküden egzoz ucuna kadar. Her cevirmeye abone olduk yarım saatten erken çıkamıyorum çevirmeden. bunlar nasıl yakalanmiyor anlamiyorum.
    ben henüz men görmedim ya. gidip denetimleri otoyollarda yapıyolar yapsınlar bakalım mahallelerin işlek caddelerinde neler çıkıyor
  • 30-11-2022, 09:18:05
    #13
    elinizde su topu bulundurun gelince pencereden iceri firlatin bir daha yapmaz ))
  • 30-11-2022, 09:27:12
    #14
    Eğitim görmemiş (ne aileden nede okuldan) ergenler diye nitelendiriyorum ben bu insanları.

    Trafikten men edilirse o ceza bir kere alınır devamı gelmez, bilerek men edilmiyor bizim cahillerde ne oluyorsa artık o ses çıkınca gaza geliyorlar devam ediyorlar işte.
  • 30-11-2022, 11:40:08
    #15
    Tam bu konuyu okurken şu an bir motosikletli bağırta bağırta gidiyor. Bazen aklıma kötü şeyler geliyor ama insanlığım kazanıyor her seferinde.

    Birçok kişi trafik cezalarının pahalı olduğundan yakınır. Hatta 2023 cezalarına dahi çok tepki veriyorlar. Trafikte verilen cezaya hiç acımam. Makas atmanın cezası 2023 itibariyle 20 bin lira oldu. Keşke 100 bin lira olsa. Aynı şekilde şu egzozculara da vereceksin 50-60 bin lira ceza + arabasına da 6 ay el koyacaksın bak bakalım bir daha arabaya binmeye cesaret edebiliyorlar mı.

    Gece gündüz bu hayattan beklentisi olmayan insanların çıkardığı rahatsız edici sesten ancak böyle kurtulabiliriz.
  • 30-11-2022, 11:53:21
    #16
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam bu konuyu okurken şu an bir motosikletli bağırta bağırta gidiyor. Bazen aklıma kötü şeyler geliyor ama insanlığım kazanıyor her seferinde.

    Birçok kişi trafik cezalarının pahalı olduğundan yakınır. Hatta 2023 cezalarına dahi çok tepki veriyorlar. Trafikte verilen cezaya hiç acımam. Makas atmanın cezası 2023 itibariyle 20 bin lira oldu. Keşke 100 bin lira olsa. Aynı şekilde şu egzozculara da vereceksin 50-60 bin lira ceza + arabasına da 6 ay el koyacaksın bak bakalım bir daha arabaya binmeye cesaret edebiliyorlar mı.

    Gece gündüz bu hayattan beklentisi olmayan insanların çıkardığı rahatsız edici sesten ancak böyle kurtulabiliriz.
    Aynen öyle hocam bizim insanımızı anca para ile korkutabilirsin canını al parasını alma. Verceksi sağlam bir ceza bak bakalım yapabiliyorlar mı.
    Aynı şekilde istanbulda duraklarda sigara içmek yasak metrobüs duraklarında sürekli anons ediliyor adamlar güvenliklerin gözünün önünde sigara içiyor ama yaptırım yok. doğru düzgün bi yaptırım olmayınca da kimse tınlamıyor
  • 30-11-2022, 16:08:36
    #17
    Bu hastalık işi diye gezenler var bir de
    Uyuyan var, hastası olan var. Azcık edep.
  • 30-11-2022, 16:09:38
    #18
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hastalık işi diye gezenler var bir de
    Uyuyan var, hastası olan var. Azcık edep.
    Evet hastalık işi kesinlikle tedavi olmaları gerekiyor beyinleri ölmüş Çünkü aklı olan insan bunu düşünür