Myk61 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gece gece abartı egzoz kullanan karakteri bozuk
18
●566
- 30-11-2022, 09:05:57ben henüz men görmedim ya. gidip denetimleri otoyollarda yapıyolar yapsınlar bakalım mahallelerin işlek caddelerinde neler çıkıyorMyk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 11:40:08Tam bu konuyu okurken şu an bir motosikletli bağırta bağırta gidiyor. Bazen aklıma kötü şeyler geliyor ama insanlığım kazanıyor her seferinde.
Birçok kişi trafik cezalarının pahalı olduğundan yakınır. Hatta 2023 cezalarına dahi çok tepki veriyorlar. Trafikte verilen cezaya hiç acımam. Makas atmanın cezası 2023 itibariyle 20 bin lira oldu. Keşke 100 bin lira olsa. Aynı şekilde şu egzozculara da vereceksin 50-60 bin lira ceza + arabasına da 6 ay el koyacaksın bak bakalım bir daha arabaya binmeye cesaret edebiliyorlar mı.
Gece gündüz bu hayattan beklentisi olmayan insanların çıkardığı rahatsız edici sesten ancak böyle kurtulabiliriz. - 30-11-2022, 11:53:21Aynen öyle hocam bizim insanımızı anca para ile korkutabilirsin canını al parasını alma. Verceksi sağlam bir ceza bak bakalım yapabiliyorlar mı.Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şekilde istanbulda duraklarda sigara içmek yasak metrobüs duraklarında sürekli anons ediliyor adamlar güvenliklerin gözünün önünde sigara içiyor ama yaptırım yok. doğru düzgün bi yaptırım olmayınca da kimse tınlamıyor - 30-11-2022, 16:09:38Evet hastalık işi kesinlikle tedavi olmaları gerekiyor beyinleri ölmüşMücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü aklı olan insan bunu düşünür
))
