Eğitim görmemiş (ne aileden nede okuldan) ergenler diye nitelendiriyorum ben bu insanları.
Trafikten men edilirse o ceza bir kere alınır devamı gelmez, bilerek men edilmiyor bizim cahillerde ne oluyorsa artık o ses çıkınca gaza geliyorlar devam ediyorlar işte.