Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hastalık işi diye gezenler var bir de
Uyuyan var, hastası olan var. Azcık edep.
Evet hastalık işi kesinlikle tedavi olmaları gerekiyor beyinleri ölmüş Çünkü aklı olan insan bunu düşünür