Tam bu konuyu okurken şu an bir motosikletli bağırta bağırta gidiyor. Bazen aklıma kötü şeyler geliyor ama insanlığım kazanıyor her seferinde.

Birçok kişi trafik cezalarının pahalı olduğundan yakınır. Hatta 2023 cezalarına dahi çok tepki veriyorlar. Trafikte verilen cezaya hiç acımam. Makas atmanın cezası 2023 itibariyle 20 bin lira oldu. Keşke 100 bin lira olsa. Aynı şekilde şu egzozculara da vereceksin 50-60 bin lira ceza + arabasına da 6 ay el koyacaksın bak bakalım bir daha arabaya binmeye cesaret edebiliyorlar mı.

Gece gündüz bu hayattan beklentisi olmayan insanların çıkardığı rahatsız edici sesten ancak böyle kurtulabiliriz.