• 30-11-2022, 04:59:35
    #1
    Merhabalar, gt730 ekran kartım mevcut ses çıkarıyor diye söktüm termalini yeniledim wd40 da sıktım fanın oraya öyle az da değil yani iyice yesin diye güzelce sıktım kuruttum fakat yine roket kaçmış gibi dönüyor msi afterburner indirdim yok en sonunda fanı söküp atacam az kaldı buna bir çözüm var mıdır?

    Sıcaklık da 30 40 derece ısınmıyor bile bilgisayar
  • 30-11-2022, 05:30:58
    #2
    fanı söküp atmaya gerek yok üzerindeki beyaz 2li pini çıkarın fan devredışı kalır ama önermem ısınma yapar
  • 30-11-2022, 06:49:23
    #3
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fanı söküp atmaya gerek yok üzerindeki beyaz 2li pini çıkarın fan devredışı kalır ama önermem ısınma yapar
    Teşekkürler hocam aklıma gelmişti fakat çalışmaz diye denememiştim çektim kabloyu valla dünya varmış

    Normal ofis işlemleri yapıyorum oyun vs oynamıyorum ve kasa içi soğutma da gayet iyi durumda 5 adet fan var içeride bir sorun olacağını sanmıyorum.
  • 30-11-2022, 07:11:29
    #4
    Yaptığınız çok tehlikeli. Fişi çekmek yerine msi after burner indirin gt serisi ise muhtemelen çalışacaktır oradan fan hızını artırıp azaltabilir sıcaklığında görebilirsiniz i.. Eksi miningcilerden kimse kalmadım ya 😅
  • 30-11-2022, 07:27:23
    #5
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız çok tehlikeli. Fişi çekmek yerine msi after burner indirin gt serisi ise muhtemelen çalışacaktır oradan fan hızını artırıp azaltabilir sıcaklığında görebilirsiniz i.. Eksi miningcilerden kimse kalmadım ya 😅
    Yok ya MSI after burner çalışmıyor bı tarafına roket kaçmış gibi dönüyor yeminle ekran kartından soğudum. Sırf bu sebebpten gidip gpulu islemci alacam az kaldı 😂