Merhabalar, gt730 ekran kartım mevcut ses çıkarıyor diye söktüm termalini yeniledim wd40 da sıktım fanın oraya öyle az da değil yani iyice yesin diye güzelce sıktım kuruttum fakat yine roket kaçmış gibi dönüyor msi afterburner indirdim yok en sonunda fanı söküp atacam az kaldı buna bir çözüm var mıdır?
Sıcaklık da 30 40 derece ısınmıyor bile bilgisayar