Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fanı söküp atmaya gerek yok üzerindeki beyaz 2li pini çıkarın fan devredışı kalır ama önermem ısınma yapar
Teşekkürler hocam aklıma gelmişti fakat çalışmaz diye denememiştim çektim kabloyu valla dünya varmış

Normal ofis işlemleri yapıyorum oyun vs oynamıyorum ve kasa içi soğutma da gayet iyi durumda 5 adet fan var içeride bir sorun olacağını sanmıyorum.