Sektörden sektöre farklar olabiliyor. Mesela çok iyi iş yaptığım ay onlarca işler çok kötü konusu görüyorum.
Bazende işler çok iyi diye konular gördüğümde benim işlerim çok kötü oluyor.
Ekim başındaki canlılık pek kalmadı, yinede Allah'a şükür az çok idare ediyoruz. Sene sonundan sonra açılır diye düşünüyorum.
R10'dan para kazanamıyorum diyen var mı ?
41
●3.640
- 25-11-2022, 17:53:05
- 25-11-2022, 19:13:48ben aldım kazandırmadıonlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2022, 19:45:29hep bir zaman dilimini bekliyoruz tabi bekelentilerin altinda kalıyor.AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sizde kazanmıyorsaniz biz olelim :')Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-11-2022, 21:30:35asgari ücret 5.500 tl birader sen ne diyorsun 20k altı kazanç olduğu söylenemez miXXXXXXXXXXXXXXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şurada 20k kazanç sağlayan kişi ayda parmakla gösterirsin.
savasgurme ve Nickbelirtin bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 25-11-2022, 22:00:31Konudan bağımsız olarak websitenizi çok beğendim, Elinize sağlık.musayazlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birde forumu takip etmeyi