R10'dan para kazanamıyorum diyen var mı ?
41
●3.640
- 25-11-2022, 13:20:41Ben sadece alış için ve gündemi takip etmek için kullanıyorum. Ayrıca kendi sektörümüze yeni giriş yapan ürünleri vs buradan takip ediyorum
- 25-11-2022, 13:36:42hocam zaten sabah 8 akşam 5 çalışıyorum 6da yola çıkıyorum 7de evde oluyorum yol yoruyor iş yoruyor bir de o şekilde şeylerle uğraşamam açıkcası dediğiniz gibi yapılır mı yapılır grafik tasarımım iyi en kötü ihtimalle fotoları şöyle GTA 5 efekti falan yaparım ne bileyim konu tasarımı yaparım fotoğraf editleme vs yaparım ama şuan gözüm yemiyor insanlara söz verip vaktinde yetiştirememekten korkuyorumAlıntı

- 25-11-2022, 14:32:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Doğum gününüz kutlu olsunVersace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2022, 16:12:55Ben kazanmıyorum. Sebebi ise önce portfolyomu düzenlemem gerekiyor. Bu arada web tasarım ve yazılım alanı ile ilgileniyorum. Projelerim tasarımı figmada yaptıktan sonra html şablona çeviriyorum. Tabi Bootstrap, Tailwind, SCSS , React gibi kaynakları kullanarak. Ek olarak burada yapılan ticari satış için önceden şirket falan kurmak gerekiyor. Biraz da ondan çekiniyorum. Sağlam bir portfolyo olmadan iş bulmakta zor ondan dolayı. Önce onu sağlama almaya çalışıyorum. Şimdilik tek gelir kaynağı olarak kişisel web sitemde Adsense üzerinden kazanç sağlıyorum.

