savasgurme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'dan para kazanamıyorum diyen var mı ?
41
●3.640
- 25-11-2022, 12:40:36Üyeliği durdurulduBen şahsen satış yapmıyorum. Yapacak olsam herkese satacak birşey bulurum.
- 25-11-2022, 12:46:29r10da her hangi bir satış konum yok. Alış konularını takip ederek hemen hemem bütün platformlarda hesap oluşturma yöntemiyle geçimimi sağlayacak kadar para kazanabiliyorum örn: (gmail, facebook, twitter, instagram, trendyol, dolap, maçkolik vsvs.)
- 25-11-2022, 12:56:37Üyeliği durdurulduarada tek tuk kazaniyorum öyle ahim sahim miktarlar degil 5,10,15,20,30 Allah ne verirse.
- 25-11-2022, 12:57:2916 günlük üyesiniz ve 1 ticaret puanınız var hocam normalXXXXXXXXXXXXXXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2022, 13:04:46stoğu olanlar , ve satış konusu olanlar için premıum gerçekten güven verdiğinden ve konuları üste çıkarma gibi özellikleri ile iyi kazandırıyor .onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam bazı günler hayat durmuş gibi oluyor ama genel olarak iyi 👍Crackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adım adım giderseniz hocam düzenli 2. işyerinize çevirebilirsiniz. en basit örnek referanslı coin sistemler kategorisinden ref ödülleri ile belli bütçe oluşturup komisyonlu gmail,eski tarihli insta, facebook , twitter gibi satışı yapabilirsiniz daha nice kategori be yöntem mevcutGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en deoğrusu hocam başlangıç için ancak dikkat edin. fazla para veriyor diye dolandırıcılara önayak olmayın iierde problem yaşabilirsiniz özellikle letgo sahibinden trendyol hesapları gibi.Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlangıç ve belli bir sermaye oluşturana kadar en doğru yol hocam 👍Asyacuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-11-2022, 13:20:014-5 gün önce platin üyelik aldım, bir dahaki sefere kurumsal plus inşallah 😊