• 25-11-2022, 12:40:36
    #10
    Üyeliği durduruldu
    savasgurme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birçoğu kişi bu şekilde hocam +1 ben


    o zaman burdan aldıklarınızı başka biryerde satışa çeviriyorsunuz hocam dolaylı olarak kazanç elde etmek olmuyor mu?




    yeni üye olduğunuzdan olabilir hocam ancak biraz göz gezdirirseniz çok geniş bir yelpaze mevcut. sadece bir telefon özelliği farketmeksizin , çok yol almanızı sağlıyabilir
    Ben şahsen satış yapmıyorum. Yapacak olsam herkese satacak birşey bulurum.
  • 25-11-2022, 12:42:54
    #11
    Ay başı çok güzel gidiyo ay sonuna doğru durgunlaşıyor hocam
  • 25-11-2022, 12:44:45
    #12
    Ben kazanmıyorum çünkü iş ilanım yok işini düzgün yapan ve ilanı olan çok kişi kazanıyor
  • 25-11-2022, 12:46:29
    #13
    r10’da her hangi bir satış konum yok. Alış konularını takip ederek hemen hemem bütün platformlarda hesap oluşturma yöntemiyle geçimimi sağlayacak kadar para kazanabiliyorum örn: (gmail, facebook, twitter, instagram, trendyol, dolap, maçkolik vsvs.)
  • 25-11-2022, 12:49:27
    #14
    Foruma yeni üye olduğum için öyle cezbedici rakamlar gelmiyor ama harçlığımı çıkartıyorum. Yakında geçinecek kadar kazanma umuduyla 😁😁
  • 25-11-2022, 12:56:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    arada tek tuk kazaniyorum öyle ahim sahim miktarlar degil 5,10,15,20,30 Allah ne verirse.
  • 25-11-2022, 12:57:29
    #16
    XXXXXXXXXXXXXXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yes kazanmiyorum
    16 günlük üyesiniz ve 1 ticaret puanınız var hocam normal
  • 25-11-2022, 13:04:46
    #17
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış konusu olupta para kazanamayan varsa, premium üyelik alsın. Premium üyelikler her zaman kazandırır.. 👍
    stoğu olanlar , ve satış konusu olanlar için premıum gerçekten güven verdiğinden ve konuları üste çıkarma gibi özellikleri ile iyi kazandırıyor .

    Crackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay başı çok güzel gidiyo ay sonuna doğru durgunlaşıyor hocam
    evet hocam bazı günler hayat durmuş gibi oluyor ama genel olarak iyi 👍

    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kazanmıyorum çünkü iş ilanım yok işini düzgün yapan ve ilanı olan çok kişi kazanıyor
    adım adım giderseniz hocam düzenli 2. işyerinize çevirebilirsiniz. en basit örnek referanslı coin sistemler kategorisinden ref ödülleri ile belli bütçe oluşturup komisyonlu gmail,eski tarihli insta, facebook , twitter gibi satışı yapabilirsiniz daha nice kategori be yöntem mevcut

    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10’da her hangi bir satış konum yok. Alış konularını takip ederek hemen hemem bütün platformlarda hesap oluşturma yöntemiyle geçimimi sağlayacak kadar para kazanabiliyorum örn: (gmail, facebook, twitter, instagram, trendyol, dolap, maçkolik vsvs.)
    en deoğrusu hocam başlangıç için ancak dikkat edin. fazla para veriyor diye dolandırıcılara önayak olmayın iierde problem yaşabilirsiniz özellikle letgo sahibinden trendyol hesapları gibi.

    Asyacuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma yeni üye olduğum için öyle cezbedici rakamlar gelmiyor ama harçlığımı çıkartıyorum. Yakında geçinecek kadar kazanma umuduyla 😁😁
    başlangıç ve belli bir sermaye oluşturana kadar en doğru yol hocam 👍
  • 25-11-2022, 13:20:01
    #18
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    4-5 gün önce platin üyelik aldım, bir dahaki sefere kurumsal plus inşallah 😊