Ben kazanmıyorum. Sebebi ise önce portfolyomu düzenlemem gerekiyor. Bu arada web tasarım ve yazılım alanı ile ilgileniyorum. Projelerim tasarımı figmada yaptıktan sonra html şablona çeviriyorum. Tabi Bootstrap, Tailwind, SCSS , React gibi kaynakları kullanarak. Ek olarak burada yapılan ticari satış için önceden şirket falan kurmak gerekiyor. Biraz da ondan çekiniyorum. Sağlam bir portfolyo olmadan iş bulmakta zor ondan dolayı. Önce onu sağlama almaya çalışıyorum. Şimdilik tek gelir kaynağı olarak
kişisel web sitemde Adsense üzerinden kazanç sağlıyorum.
Konudan bağımsız olarak websitenizi çok beğendim, Elinize sağlık.