• 28-03-2009, 10:31:36
    #10
    Benimde vardı tiklerim mesela kaşlarımı sürekli yukarı doğru kaldırırdım bazen farkında olmadan yapardım
    bizimkiler uyarırdı napıyosun diye ama zamanla kendimi kontrol etmeye çalıştım aklımdan çıkarmadım ve yapmamaya gayret gösterdim
    şuan böyle bi sorunum kalmadı ama tabikide dostorlara görünmekte fayda vardır.
  • 28-03-2009, 13:59:05
    #11
    Göz seyirmesi var bende de sinirsel 1 yılı geçti bakalım bununla beraber yaşamaya çalışıyorum
  • 28-03-2009, 14:04:16
    #12
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz seyirmesi var bende de sinirsel 1 yılı geçti bakalım bununla beraber yaşamaya çalışıyorum
    Bende bir değil iki değil zor oluyor ondan kafa,el, 2 kez dokunma hissi , omuzlarımı kaldırma filan alıştım sayılır ama kurtulma çaresi varsa da geri çevirmem.
  • 28-03-2009, 19:38:09
    #13
    Soruya cevap veremiyorum ama özellikle el hareketlerine dikkat et
  • 28-03-2009, 19:41:06
    #14
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruya cevap veremiyorum ama özellikle el hareketlerine dikkat et
    Etmeye çalışıyorum ama arada yanlışlıkla olabiliyor resmi yerlere gitmememde yarar var.