Benimde vardı tiklerim mesela kaşlarımı sürekli yukarı doğru kaldırırdım bazen farkında olmadan yapardım
bizimkiler uyarırdı napıyosun diye ama zamanla kendimi kontrol etmeye çalıştım aklımdan çıkarmadım ve yapmamaya gayret gösterdim
şuan böyle bi sorunum kalmadı ama tabikide dostorlara görünmekte fayda vardır.
Sinir hastalıklarından anlayanlar(tiklerden vs.)
13
●1.181
- 28-03-2009, 10:31:36
- 28-03-2009, 14:04:16Bende bir değil iki değil zor oluyor ondan kafa,el, 2 kez dokunma hissi , omuzlarımı kaldırma filan alıştım sayılır ama kurtulma çaresi varsa da geri çevirmem.Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2009, 19:41:06Etmeye çalışıyorum ama arada yanlışlıkla olabiliyor resmi yerlere gitmememde yarar var.Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yılı geçti bakalım bununla beraber yaşamaya çalışıyorum