Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göz seyirmesi var bende de sinirsel 1 yılı geçti bakalım bununla beraber yaşamaya çalışıyorum
Bende bir değil iki değil zor oluyor ondan kafa,el, 2 kez dokunma hissi , omuzlarımı kaldırma filan alıştım sayılır ama kurtulma çaresi varsa da geri çevirmem.