Göz seyirmesi var bende de sinirsel

1 yılı geçti bakalım bununla beraber yaşamaya çalışıyorum
Bende bir değil iki değil zor oluyor ondan kafa,el, 2 kez dokunma hissi , omuzlarımı kaldırma filan alıştım sayılır ama kurtulma çaresi varsa da geri çevirmem.