Benimde vardı tiklerim mesela kaşlarımı sürekli yukarı doğru kaldırırdım bazen farkında olmadan yapardım
bizimkiler uyarırdı napıyosun diye ama zamanla kendimi kontrol etmeye çalıştım aklımdan çıkarmadım ve yapmamaya gayret gösterdim
şuan böyle bi sorunum kalmadı ama tabikide dostorlara görünmekte fayda vardır.