• 23-11-2022, 21:22:09
    #19
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen denk geliyorum hocam. Hatta vpn uygulaması için bir kaç arkadaş alacağız ama siz de durum ne dediler. Bilmiyorum aldılar mı almadılar mı geçmiş gün. Hatta uygulamayı satacaktım başkasına. Bugün girdim baktım hesap kapanmış
    mobil uygulama piyasası kumar piyasası gibi hocam
    birinden mobil uygulama hizmeti aldım ilk verilen oyun oynanılabilir değildi
    ikinci uygulama ise çalışıyordu sonra indexletme hizmeti varmış onu tercih edelim bari uygulama yükselsin istedim
    ileri seviye reskin yapılıyormuş uygulamaya girdim bana atılan video ile uygulama içinde hiç bir değişen bir şey yok
    temel seviye aso yapıldı dendi bak uygulamaları göstericektim sıfır indirmeydi bu ticaret yaptığım kişinin 2 uygulaması yüklüydü başka hiç bişey yüklü değildi şimdi girince fark ettim

    açıkçası durum bu
    forumda mobil uygulama piyasasına daha girmeyi düşünmüyorum artık 2 ağustosta ödenen hizmetin sonucunu ben 3 ekimde aldım şimdi kasım ayı hesap banlanmış
    ne diyelim ki sağlık olsun
  • 23-11-2022, 21:25:14
    #20
    Siteminizde sonuna kadar haklısınız.

    Ben 25 senedir web sektöründeyim, 10 senenin üzerinde buraya üyeyim, aynı şekilde doğru dürüst bir hizmet almadım buradaki çok bilmiş geçinenlerden. Mutlaka bir yerde sorun çıktı ve sorduğun zaman öyle laf cambazlığı yapıyor ki arkadaş şikayet etsen bir dert etmesen bir dert. Ekmeğinden olmasın diyorsun vazgeçiyorsun.

    Sonra ne oldu biliyor musunuz ona şu işi, buna o işi yaptıra yaptıra nerdeyse bir web sitesinde seo nasıl yapılır, makale nasıl eklenir, nasıl yazılır en ince detayına araştırıp, okuyup öğrendim.

    Şimdi burada o seocuyum diye geçinenlerin bildiğini ben unutmuşumdur inanın.
  • 23-11-2022, 22:47:54
    #21
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mobil uygulama piyasası kumar piyasası gibi hocam
    birinden mobil uygulama hizmeti aldım ilk verilen oyun oynanılabilir değildi
    ikinci uygulama ise çalışıyordu sonra indexletme hizmeti varmış onu tercih edelim bari uygulama yükselsin istedim
    ileri seviye reskin yapılıyormuş uygulamaya girdim bana atılan video ile uygulama içinde hiç bir değişen bir şey yok
    temel seviye aso yapıldı dendi bak uygulamaları göstericektim sıfır indirmeydi bu ticaret yaptığım kişinin 2 uygulaması yüklüydü başka hiç bişey yüklü değildi şimdi girince fark ettim

    açıkçası durum bu
    forumda mobil uygulama piyasasına daha girmeyi düşünmüyorum artık 2 ağustosta ödenen hizmetin sonucunu ben 3 ekimde aldım şimdi kasım ayı hesap banlanmış
    ne diyelim ki sağlık olsun
    Çok üzüldüm hocam. Benim sayemde fark etmiş oldunuz sizde

    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteminizde sonuna kadar haklısınız.

    Ben 25 senedir web sektöründeyim, 10 senenin üzerinde buraya üyeyim, aynı şekilde doğru dürüst bir hizmet almadım buradaki çok bilmiş geçinenlerden. Mutlaka bir yerde sorun çıktı ve sorduğun zaman öyle laf cambazlığı yapıyor ki arkadaş şikayet etsen bir dert etmesen bir dert. Ekmeğinden olmasın diyorsun vazgeçiyorsun.

    Sonra ne oldu biliyor musunuz ona şu işi, buna o işi yaptıra yaptıra nerdeyse bir web sitesinde seo nasıl yapılır, makale nasıl eklenir, nasıl yazılır en ince detayına araştırıp, okuyup öğrendim.

    Şimdi burada o seocuyum diye geçinenlerin bildiğini ben unutmuşumdur inanın.
    Valla bakıyorum şöyle yapılan şeylere kendim yapsam daha iyisini yaparım diyorum. Misal reklam için bakıyorum sitelere ama neredeyse çoğu çer çöp. Instagrama bakıyorum kaliteli sayfa 1 elin parmağını geçmiyor. Öyle de istatistik paylaşıyorlar kafayı yersiniz. Etkileşim alanları (aylar öncesinden) gösterip reklam almaya çalışıyorlar.
  • 23-11-2022, 22:56:38
    #22
    12 yıllık forum üyeliğiniz tecrübe olmadımı size artık ama.ütülmek denilince kelle ütülmesi aklıma geliyor.gece gece canım çekmesin
  • 23-11-2022, 23:15:45
    #23
    Adsense hesabı alıyorum. Adam 2 tane hesaba aynı domaini eklemiş. Bana kısıt yiyeni satıyor. Reklam çıkmıyor diyorum, dur sen bi de ben deneyeyim diyor. Diğer hesaptan reklam kodu ekliyor. Reklam kodarına bakıp durumu fark ettim, Yani domain onaylı mı tamam diyordum. Bunun bile kurnazlığını bulmuş adam. Artık bir şey almayı geçtim, herkesin bilgi-alışveriş veya fikir verme konusuna yorum bile yapmıyorum.
    Bir şey yazıyorum üzerimize çullanıyorlar, görmezden geliyorum.
    Bir kaç üyenin yazdığı şeyleri vs görüp kendime örnek, ders mers alıyordum onlar da yazmaz oldu. Ortalıkta görünmez, konulara yazmaz oldular.
    Eskisi gibi site satış konuları da açılmıyor. Hepsi bir birini tekrar eden apk ıvır zıvır Eskiden sitelere bakıp taktir ediyorduk
    Dolancılar bile işi saldı whatsapp'a çekip 10 tl kazıklama derdine. Eskiden 20-30 kişi bi konuda toplanıp olayı zar zor çözüyordu. Biz de vay be ne vurmuş vs diyorduk.
    Film gibi olaylar da kayboldu, kazıkladığı ortağının evinin bulunduğu sitesini basan üyeler de gitti.
    Ağız tadıyla okuyacak başarı hikayeleri de çıkmaz oldu, eski konuları okuyup okuyup duruyorum.
  • 23-11-2022, 23:23:38
    #24
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 yıllık forum üyeliğiniz tecrübe olmadımı size artık ama.ütülmek denilince kelle ütülmesi aklıma geliyor.gece gece canım çekmesin
    Hocam istersen 20 yıllık üye ol bir şekilde ütülüyorsun

    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense hesabı alıyorum. Adam 2 tane hesaba aynı domaini eklemiş. Bana kısıt yiyeni satıyor. Reklam çıkmıyor diyorum, dur sen bi de ben deneyeyim diyor. Diğer hesaptan reklam kodu ekliyor. Reklam kodarına bakıp durumu fark ettim, Yani domain onaylı mı tamam diyordum. Bunun bile kurnazlığını bulmuş adam. Artık bir şey almayı geçtim, herkesin bilgi-alışveriş veya fikir verme konusuna yorum bile yapmıyorum.
    Bir şey yazıyorum üzerimize çullanıyorlar, görmezden geliyorum.
    Bir kaç üyenin yazdığı şeyleri vs görüp kendime örnek, ders mers alıyordum onlar da yazmaz oldu. Ortalıkta görünmez, konulara yazmaz oldular.
    Eskisi gibi site satış konuları da açılmıyor. Hepsi bir birini tekrar eden apk ıvır zıvır Eskiden sitelere bakıp taktir ediyorduk
    Dolancılar bile işi saldı whatsapp'a çekip 10 tl kazıklama derdine. Eskiden 20-30 kişi bi konuda toplanıp olayı zar zor çözüyordu. Biz de vay be ne vurmuş vs diyorduk.
    Film gibi olaylar da kayboldu, kazıkladığı ortağının evinin bulunduğu sitesini basan üyeler de gitti.
    Ağız tadıyla okuyacak başarı hikayeleri de çıkmaz oldu, eski konuları okuyup okuyup duruyorum.
    Öyle çakal çok.