Siteminizde sonuna kadar haklısınız.

Ben 25 senedir web sektöründeyim, 10 senenin üzerinde buraya üyeyim, aynı şekilde doğru dürüst bir hizmet almadım buradaki çok bilmiş geçinenlerden. Mutlaka bir yerde sorun çıktı ve sorduğun zaman öyle laf cambazlığı yapıyor ki arkadaş şikayet etsen bir dert etmesen bir dert. Ekmeğinden olmasın diyorsun vazgeçiyorsun.

Sonra ne oldu biliyor musunuz ona şu işi, buna o işi yaptıra yaptıra nerdeyse bir web sitesinde seo nasıl yapılır, makale nasıl eklenir, nasıl yazılır en ince detayına araştırıp, okuyup öğrendim.

Şimdi burada o seocuyum diye geçinenlerin bildiğini ben unutmuşumdur inanın.