mobil uygulama piyasası kumar piyasası gibi hocam
birinden mobil uygulama hizmeti aldım ilk verilen oyun oynanılabilir değildi
ikinci uygulama ise çalışıyordu sonra indexletme hizmeti varmış onu tercih edelim bari uygulama yükselsin istedim
ileri seviye reskin yapılıyormuş uygulamaya girdim bana atılan video ile uygulama içinde hiç bir değişen bir şey yok
temel seviye aso yapıldı dendi bak uygulamaları göstericektim sıfır indirmeydi bu ticaret yaptığım kişinin 2 uygulaması yüklüydü başka hiç bişey yüklü değildi şimdi girince fark ettim
açıkçası durum bu
forumda mobil uygulama piyasasına daha girmeyi düşünmüyorum artık 2 ağustosta ödenen hizmetin sonucunu ben 3 ekimde aldım şimdi kasım ayı hesap banlanmış
ne diyelim ki sağlık olsun
Çok üzüldüm hocam. Benim sayemde fark etmiş oldunuz sizde
Siteminizde sonuna kadar haklısınız.
Ben 25 senedir web sektöründeyim, 10 senenin üzerinde buraya üyeyim, aynı şekilde doğru dürüst bir hizmet almadım buradaki çok bilmiş geçinenlerden. Mutlaka bir yerde sorun çıktı ve sorduğun zaman öyle laf cambazlığı yapıyor ki arkadaş şikayet etsen bir dert etmesen bir dert. Ekmeğinden olmasın diyorsun vazgeçiyorsun.
Sonra ne oldu biliyor musunuz ona şu işi, buna o işi yaptıra yaptıra nerdeyse bir web sitesinde seo nasıl yapılır, makale nasıl eklenir, nasıl yazılır en ince detayına araştırıp, okuyup öğrendim.
Şimdi burada o seocuyum diye geçinenlerin bildiğini ben unutmuşumdur inanın.
Valla bakıyorum şöyle yapılan şeylere kendim yapsam daha iyisini yaparım diyorum. Misal reklam için bakıyorum sitelere ama neredeyse çoğu çer çöp. Instagrama bakıyorum kaliteli sayfa 1 elin parmağını geçmiyor. Öyle de istatistik paylaşıyorlar kafayı yersiniz. Etkileşim alanları (aylar öncesinden) gösterip reklam almaya çalışıyorlar.