• 21-11-2022, 19:51:58
    #28
    Tek derdin sobayı yakmak ise derdini seveyim hocam. Köy nerede bu arada? Bir iki foto at da içimiz açılsın.
  • 21-11-2022, 19:55:06
    #29
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek derdin sobayı yakmak ise derdini seveyim hocam. Köy nerede bu arada? Bir iki foto at da içimiz açılsın.
    Hatay"ın Hassa ilçesinin tiyek köyündeyim hocam yarın gündüz gözü ile cekeyim foto
  • 21-11-2022, 21:03:27
    #30
    Zoba yakmak zor geliyorsa Sabah 6 da kalktıp metrobüslerde 2 saat geçirip ofise gitmeyi deneyebilirsin
  • 21-11-2022, 21:10:32
    #31
    R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zoba yakmak zor geliyorsa Sabah 6 da kalktıp metrobüslerde 2 saat geçirip ofise gitmeyi deneyebilirsin
    Üstat ben almayayım ya ben 2 saat te zoba yakmaya raziyim
    • R@mses
    R@mses bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-11-2022, 22:42:55
    #32
    R@mses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zoba yakmak zor geliyorsa Sabah 6 da kalktıp metrobüslerde 2 saat geçirip ofise gitmeyi deneyebilirsin
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstat ben almayayım ya ben 2 saat te zoba yakmaya raziyim
    @R@mses; hocamın da dediği gibi o metrobüs çilesini aklına getir. Sobayla uğraşacak gücü elde edersin Tebrik ederim buarada. Ara ara vlog tarzı şeyler paylaş akla gelen sorular hakkında izleriz
  • 21-11-2022, 23:10:36
    #33
    Ben yıllarca köyde kaldım sanıldığı gibi kolay değil.
    Ama şimdi ki köyler eskisi gibi değil
    Hepsi taş beton oldu, parayı vuran betonu yapıştırdı.
    Kışın ısınma sorunu, olur ve market alışverişlerini aylık hesaplayarak yapmalısın günü birlik markete gidemeyeceğin için.
    Ekmek konusunda bizim köylerde tandırlarda ekmek yaparlar fırınlar ilçede olur oda araçla git gel zor ...
    Ama bir süre sonra insan sıkılıyor...
  • 21-11-2022, 23:10:56
    #34
    Zabaanan saat 05:50'de galk, 06:20'de turakdan otbüse bin sonracıma aktarma yap diğer otbüse bin işe git... akşama gadaa ırgatlık et başkasına sonraa emeğeen garşılığında devlet bubamızın kesintileri sonrası birşeyler kalırsa al ye... yiyebilirsen.

    Benimde rutinim bu
  • 22-11-2022, 00:17:19
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maddi durumun iyise pcde işlemlerin filan yoksa boşver pcyi filan hocam ömründe huzur olur bu şekilde yaşarsan.
  • 22-11-2022, 00:19:51
    #36
    bunlar için zaten köye yerleşmedin mi..